WYCIECZKA NA ŚNIEŻNICĘ.

We wtorek, 15 październik odbyła się wycieczka autokarowo- piesza na Śnieżnicę w Kasinie Wielkiej. Przedszkolaki z grup IV, V, VI, VII i VIII swoimi paniami, Panią Dyrektor oraz personelem przedszkola wyruszyły na turystyczny szklak wiodący z Gruszowca na szczyt Śnieżnicy. W blasku słońca wędrowaliśmy fragmentem Południowego Szklaku Papieskiego zachwycając się pięknem przyrody w jesiennej szacie.  Zielony szlak zaprowadził nas do Ośrodka Rekolekcyjnego na Śnieżnicy, gdzie odpoczywając po podróży mieliśmy czas na bułeczkę , soczek i niespodziankę od rodziców. Po posiłku była czas na rozgrywki piłkarskie, zabawy jesiennymi liśćmi i integrację z koleżankami i kolegami z innych grup przedszkolnych. Na miejscu odwiedziliśmy góralską kaplicę p.w. Bł. Jana Pawła II i Św. Jadwigi Królowej, w której zatrzymaliśmy się na krótką modlitwę. Zobaczyliśmy też pomnik Karola Wojtyły, który w roku 1953 pierwszy raz odwiedził Śnieżnicę. Następnie udaliśmy się na spacer po lesie, połączony z obserwacją przyrody, zabawami ruchowymi na świeżym powietrzu, podejściem do górnej stacji wyciągu narciarskiego. Miłym akcentem kończącym pobyt w górach był grill z kiełbaskami.  Kiełbaska  smakowała wybornie.  W miłej atmosferze spędziliśmy tam czas do godziny 14.00. Zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do przedszkola, z nadzieją na kolejny wyjazd. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wycieczki na facebooku naszego przedszkola.